29 Ekim 2011

Confession of Patates


 
obez degilim ama $i$koyum yani bu durumun bana olan etkilerinden bahsedicem ve nasil basa çikmaya karar verdimi felan filan
yaw uzun lafin kisasi patatesin gunlugu iste 

 
Allahtan armut degilim olumlamasiylan yazima baslayabilirim ;D



10 senelik bir geçmisi var siskolugumun
yani lise donemlerimde basladi bu durum o zaman kizlar arasindaki
normal saçmalimtrak konusmalarimizdan

- kizlar dun banyoda farkettim popom bira fiçisi gibi
- goguslerim hallowen de gozleri oyulup içine isik sokulan bal kabagi gibi
- basenler kalça desen keske Jlo nunkiler gibi olsa ama degil bakkalin karisi raziyeninkiler gibi vs vs

feristahim melez oldugu için onunkiler Jlonunkiler gibiydi o ayri ;p

bu tarz konusmalar hep olmustur sisman olmasada kizlarin onemli dertlerinden ya bu fizik sorunu ;p

o zamanlar amerikan liselerinin ponpon kizlari varsa bizde bizim lisenin stepçi kizlariydik kutlamalarda britneyin hit sarkilarinla dans ederdik okulun onunde ;p

o yuzden kilo takintiydi aramizda ;p
ama bu konusmalarin oldugu donemler su an nasil akrep nalan modundaysam o zamanlar bildigin heidi klum musum yani simdi farkettim
ne ottan kuruntularmis megersem Da$ mi$im da$ da$ ;p

neyse
bilinçaltimin yedi kat dibine inersek
ben bi buçuk yasinda etli butlu kirmizi yanakli bir bebekken
mahallede ki dedikoducu kemgoz karilarin getirin bi sevelim demesiyle
sazan amcamin besigimden tuttugu gibi asagiya indirmesiylen nazara maruz kalmisim ve olumden donmusum ;p

sevmelerine kalmamis basmisim çigligi hastaneye zor yetistirmisler
teshis konmus ishal su bebeklerin kabus hastaliklarindan
hastanede yatmisim bilmem kaç gun erimisim kurumusum
amerikan labaratuarlarinda deneye maruz kalmis denekler gibi
kafam kellesmis heryerinde bi kablo igne devamli kafamdan
atiyorum 10 kiloysam 2 ya dusmusum doktor demis benim kaç hastam oldu boyle hepsi oldu mezarim filan dusunulmus koydeki evin bahçesi
Allah tan olmemisimde oraya gomulmemisim ev yikildi bahçe yandi keza :p

sonra mucize olmus ninemin dedigi gibi gorcegin gun çekcegin çile varmis bak kurtuldun iste demis bana sonrasi istanbul ..

Bebekkenki kirmizi yanaklarim bidaha olmadi hep sarilik hastasi gibi beti benzi soluk çocuklugum geçti kemik kurusuydum
binbir heves aldigim bilezikler koluma olmazdi bende su lastikli inci bileziklerden takardim
aslinda çok oburdum ama kilo almazdim
misafirlige gelen baskul ailesi akrabalarimiz vardi onun baskul kiziylan daha kimse meyvelere dokunmadan biz bitirirdik
kizin annesi yavas yiyin kizlar der
babamda ka$larini çatip misafirler gitsin gostericem edasiyla bakmasa hala yiycez ..

simdi bakiyorum o baskul kiz ikiz annesi ve afet ;p
ne oldum degil ne olucam diycen ...

buyumeye baslayinca yanliz ben baya buyudum boy atti felan
voleybolun da etkisiyle iri kemikliler arasina girdim ama sisko degildim
iyiydim ama benim benden 9 ay kuçuk kuzenim benim yarim kadar olunca
bende hep onla takilinca yazlari psikoloji bi acayipti niye ben dev'im de o gayet minyon zarif felan aslinda susuz yerde yetismis sari kediydi neyse
yani o zamanlar onun cucuk olusu sebebiyle kendimi sisko hissetmem baslamisti sonrasinda lisede devam etti bu durum derken ...

ESAS $i$ko patat tanimim fransada konuldu :p 

gerisi uzun hikaye iste..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfalar