13 Ekim 2011

Desperate housegirl

Avatarlık - İmzalık Resimler


bizim poitiersin 4 yaprakli goncalari elmas ulker gullu ve menekse ile desperate housewifes dalgasi geçen ben su an pozisyonum kuzi ile desperate housegirl olduk
bildigin umutsuz umitsiz ev kizlariyiz
bize katilmak isteyenler katilabilir ozelliklerimiz i$ yok sevgili yok para yok araba yok
maximum atalet var hayatimiz çok siradan
monoton bildigin merdique ya !! =)


millet sabah islerdeyken biz anca yeni uyaniriz
sabah 10'a dogru yuz goz sis gece boyu uyumamista botoksa maruz kalmis gibi
tipimizden asalet akan vaziyette
zaten oda savas alani gibi kuzininki iyidir ama beni gorcen
laptop bi tarafta mp3 yanimdaki çekmecenin ustu baslayipta gram ilerleyemedigim 3 farkli turde kitap mdr
sonra odada bi suzul git salonda suzul bi saatlik suzuntuden sonra bi elin yuzun yika felan
bide otomatik annem sabah ise gider 8 de çikar Elmyra kapiyi kitle anahtari yok sanki
tamam der ve gece olmadigim kadar bi derin uykuya dalarim
10'a kadar iste o arada eve hirsiz girse ne var ne yok goturse
ruhum duymuycak


neyse sonra ben kuziye su saatte bize gel derim
kizim geç degilmi der ve her defasinda iki saat sonra gelir
rdvu saatinden is arariz iste beraber sonra bi yere oturur tikiniriz
yag toplariz eksik yerlerimize aksam eve gelince
bi hava aksama kadar kara sular indi is aradim felan ;p
çogunluk disarda vakit geçirmek için çikariz
evde kalsak ev i$i yemek vs hele geçen hafta koca yaz olmayan gunesli hava oldu burda
annem cam sil hazir hava gunesli hali yika bilmem duvar sil kapi sil hava soyle
yagmur duasina çikicaktim nerdeyse i$ goru$me bahanesiylen
evden kaçip hiç bi i$le goru$meyip solugu dondurmacida
aldik hep kuzi ile ;p


bence bir an once hesabimizdaki paralar bitip bi yerlerimiz tutu$sada ciddi bi $ekilde i$ arasak
erken kalkan erken yol alir felsefesi ile valla
ama ben baya yol kateetim para harcama konusunda
geçen gaza geldim gittim profesyonel foto makinesi aldim
sanki neyi çekicem kardesime aldim 24 aralik dogumgunu hediyesi simdiden bide konfiçyuz ile çin'e gitcekti bu oraya giderse
arkasi flu onu net resimler çekebilir diye
oda galiba suyu dusmus çincesi ikinci dili olanlari goturuyorlarmis bu sene bunun ucuncu dili
ama mail vs atcak ben can atiyorum gitmek için vs vs yalvar yakar dedim ;p
bide bu uyuz kardesimin uyuz arkadasi her aldigi kotu nottan sonra zirlamak zorundami guluyoruz valla sanirsin çocuk kazik kadar kiz
neyse not felan ne dunyanin sonumu bi sekilde geçiyorsun sinifi aliyorsun diplomayi stres yapma diyoruz
ha duvara demisiz ha océana lol

neyse sonunda okula gidip diplomami aldim
okula giris saatini ders saatine denk getirdim kimseyi gormiyim diye
ilk ben gitmisim diplomayi almaya aldim iste kagidi hocalarin dusunceleri var
hepsi iyi hos zeki ciddi hakediyor basariyi hastaligina ragmen demis annem diyo bunlar sen hastasin diye mi verdiler diplomayi diyo
yok deve dedim tamam uyusukluk hastaligim yuzunden sabahki dersleri kaçirip
aksamki derslerdende SIKILDIGIM için kaçmis olabilirim devamsizligim çoktu
evet ama oyle hasta degilim be
neyse diplomaylan is gorusmem var pazartesi gunu bakalim hayirlisi


dun aksam butun paçozlugumlan yatagima oturup
laptopumu actim ring ring telefon amcam geliyorum
pc de isim varda bi bakalim hayir gelme diyemem
pazar gunu bir haftalik gittigi trden bi buçuk ay sonra donmus biri
dedim gel bu sayede hosgeldine gitmeme gerek kalmaz
ama paçoz olunca misafiri sevmiyorum baska gun giyinir suslenir kokulanir felan birine oturmaya gitçek olurm evde olmazlar
ama bize biri gelcegi zaman hyper paçoz saçlar tutkalla yapismis gibi karman çorman pff
neyse hemen jet hiziylan kiliksiz ev elbiselerimden kurtulup normal kiyafet giydim geldi
iste amcama endekslimizin be murat abi oda geldi sonra
neyse konustuk amcam meger olumlerden donmus trde ondan geç kalmis valla olseydim uzulurmuydun diyo
he $ok bile olurdum yani bi haftaligina gitti gelemedi 30 yasinda fidan amcam diye agit yakardim dedim :/
neyse murat felaket zayiflamis annem oglum çok zayiflamisin iskelator gibi olmusun demeye getirerek çocuk
evden gidesiye ustune aldigi olumsuz negatif enerjiylen hastalik çikmazsa neyim mdr

bide amcam her defasinda Bursa gazina getirir beni ne var bu bursada fransiz sirketi varmis vesselam neyse bu sefer olumluyum anneme dedim yanliz degilim evin var melek kizlar bi ton hayal kurdum bugun gelmisim bulusmusuz falan filan


neyse bugun butun hilelerime ragmen Scrabble da 86 yasindaki nineme açik farkla yenildim bunun rovansi yarin ogelden sonra bakalim ))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfalar