09 Ekim 2011

petite özgeçmi$ ...






Polis bir babanin kizi olaraktan  dogmusum meshur herkesin kiskandigi ikizler burcunda öhömm
neyse gel zaman git zaman 8 senem istanbul , 2 senem erzincan ve kemah ahh o kemah bayilirdim firat nehrinin eteklerine kurulmus $ip$irin harika bi ilçe neyse sonra istikamet Izmir ege denizine kiyi egenin incisi bir sehir
orda da bi 8 sene kalmisimdir heralde .. 

ortaokul ve super lise sonrasinda simdi lise anilarina girersem çikamam ozgeçmis olunca oz ve kisa olmali o yuzden teget geçip hayatimin ana hatlarina donelim neyse super lisenin son senesinde hazirlik sinifindan beri dilimde dolanan hey millet biz fransaya gitçez yakindir dusun hazirlikta demisim ilk anca 4 sene sonra olay gerçeklesiyor zaten herkesin bi umudu kesildiydi en son kesin 15 aralikta aranizdan ayrilcam dedigimde pek kimse ustunde durmadi inanmadilar ama gun geldi çatti ayrildik mezun olmama 5 ay kalmisken niye mezun olmam bu kadar onemli çunki lise diplomamla fransada direk bi universiteden baslayabilirdim neyse mezun olamadik fransizcamda çatin pati kadarcikti 15 ocak ta goçtuk geldik fransaya abimin ameliyatiydi esas olan 

neyse ilk Paris e indik muhterem amcam karsiladi bizi ve yasiycagimiz kuçuk sehire geldik , ben ilk defa avrupa gormùs vatandas olarak disariyi pek bi dikkatli suzdum evler felan degisik , duzgun bi duzen var balkonlarda asili çamasir yok lool 

neyse geldim lise diplomasi olmayinca direk bunlarin orta okulundan basla sen yuh oha çu$ evet aynisini dedim bende neymis dil ogrencekmisim neyse benim trdeki arkadaslar mezun olup universitelere yol alirkene ben daha yeni orta sona geçmistim dusun gelde delirme :)))

ki delirdim mdr simdi buraya sonradan gelen turkler bi en az iki sene bi gitmezler tr'ye ama ben ocakta geldim haziranda izne tatile trye gittim agustos ayinda ortaokuldan baslama $oku ve yeni bi yere ali$ma integré olma derdim yuzunden içten içe psikolojim bozulmu$ta haberim yokmu$ neyse agustos ayinda patladim patladim derkene hayatta en yapmiycagim seyi yaptim ne guzel arkadaslarda kalip uyurken birden bi sikinti direk ev sahibinin kari koca bunlarin yatak odasina daldim ben oluyorum diye neyse amca sagolsun giyindi felan gecenin kaçi beni babamin yani bizim eve birakti babamda beni acile goturdu direk hehe 
yalniz acilde biri esmer ezelvari biri sarisin behlulvari iki genc doktoru gorunce biraz rahatladim sakinlestim 
ve tani konuldu neymi$ PANIK ATAK :)) öluyormus gibi olupta aslinda olmemek :))

gunlerim dakka basi sekerimi tansiyonumu olçmekle sakinlestirici almaklan geçti yanliz ben hala ortaokuldayim nalet gitsin millet universitelerde bu panak atik beraberinde biçok saçma sapan psiko durumlarinida getirdi klastrofobo sosyofobi bilmem ne fobi kaç fobim vardi bende bilmiyorum uçak korkusu bosluk korkusu yukseklik korkusu lunaparkta biseye binme korkusu onceden hayatimda olmayan hersey bas gosterdi bi gun hiç unutmam otobusten kaç durak once indim neymis kadinin biri var en arka koltukta elinde kalem kalemi donduruyo oynuyo biraz tuhaf tipli bi kadin çok aksiyon filmide seyretmeyen biriyim aslinda ama  bir komplo olusturdum dedim bu bomba kalem seklinde hehehe ben en iyisi ineyim dedim ve indim :)) durum vahim aylarca disariya çikamama okul harici okula gidince ruh gibi oturma sesin kisilmasi magazaya gidip 5dk duramama o derece baya fobilerle ugrastim 16 yasimdan beri ...:)) 


ortaokul bitti bide liseye gittim burda kimse edemez okuyamazsin vs derkene lise diplomasinida aldim sonra yabanci dil fakultesine gittim ingilizce ispanyolca italyanca gordum bi sene daha sonra yonetici manager diplomasini yaptim gecen sene aldim sukur yani iki defa lise bir buçuk defa ortaokul okudum ama sonunda bende bi universite mezunu olabildim ornek insanim herkes kizkardesine coluguna cocuguna ornek gosterir tabi o kadar okurken nasil canimin çiktigini kimse bilmez ama neyse sonuç onemli basarili oldum  :))) 

ozgeçmisim iste su an is ariyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfalar