25 Ekim 2011

çok sesli zenciler





    ( resim : bizim uyuz mahalle )

Turkiye'de pek zenci yoktur varsada beni bulmustur çok sevdigim ortaokulda uzaktan gordugum sonrasinda 3 ay ayni bilgisayar kursuna katilip çogu kez ayni pcde tiki$ip kalip nasil pc kursuydusa onca para verip tek pcye siki$mak aman neyse sonrasinda lise boyunca su benim super lisede  3.5 sene boyunca ayni sinifta oldugum bitter çukulata arkadasim feristah disinda ben pek zenci gormedim tr'de ama su fransaya ayak bastim basali zenciden geçilmiyor butun afrika buraya toplanmis dilleride fransizca çogu ulke somurgesiydiya fransanin neyse sonra sonra gozum alisti dahami alismasin 8 senedir burdayim lol 

ama bisey var anasini satiyim çok sesli koro gibiler !! 
bizim apartmanin altinda derneklerimi var ne haltlari varsa kapisinin onunde neden bahsederler afrikanca dilinde bagri$li çigri$li konusmazlarmi geçen gun mutfak cami açik bide biz 4.kattayiz ben teee en arka odadayim ya dedim eve birimi geldi ne bu ses  yok onlar oyle heycanli ne anlatiyorlarsa hakkir hukkur gulmeleri dolaptan zeytin aldim yedim çekirdegini attim pencereden kesin birinin kafaya dustu ;p

bide otobuste Allahim otobusun en arka koltugunda oturanla en onunde oturan koyu sohbete girmezmi " halahulaguluguludkjhfkjdhjfklsjf " biz arada sIkI$an tip fransizlar ve onlardan tip ben ses bombardimanina maruzcasina kedi gibi dinleriz bunlari hep ayni ama bigunde yanyana konusan zenci gormedim otobuste bir uçtan bir uca hep lol

son zenci vakamiz her ay mutemadiyen kavga eden genç çiftimiz karsi komsum en sonunda ayrildilar ohh be her ay her ay gunduz kavga edin yada kavga ediyonuz evinizde edin benim kapinin onunce merdivende degil lool en son geçen gece bunlarin gurultusune bi guzel laplupumlan yayildigim yatagimdan kalkip kapi deliginden dikizledim gene merdivende bagris çigris kiz aglio beni terketme diye oglan yeter biktim senden hep aynisin aldi resimleri yirtti yirtsa iyi bide yakti mk son suratla merdivenlerden indi ve gitti kizda salya sumuk haliylen evine kapandi bidahada gormedim intihar etse kokusu çikardi sanirim yasiyor ;p 

neyse tek sessiz zenci alt komsum madame bilmem ne o kadar sessizki disarda hafizasini kaybettigine hemfikiriz kardesimlen geçen magazaya gittim kollarim dolu yuzune en siritik halimlen bakiyorum kadin gormuyor gorse tanimiyor tanisa arabasiylan eve getir diycektim mal kari sonra kardesim abla otobuste yanyana geldik tek kelime etmedi apartmana ayni anda girince bulbul oldu dedi :p

boyle tipitip ugrasiyoruz iste neyse zenci gozlemlerime sonra devam ederim tchuss alman usulu ;p


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfalar