27 Ekim 2011

journal intime vol3 - her askim karsiliksiz ...

 



Avatarlık - İmzalık Resimler  


 
birininde benim sevip sevmedigini hiç anlayamadim ne teklif etti ne yuzume karsi dedi ne isteyenim oldu desem desem neye yarar dimi ha bunu dedim diye simdi bana asik biri cikarya nerdee basta suç bende niyemi bi turlu barışamadım kendimle hé bugun feyse resim koycam rengini nasil etsem acsam kapasam az kissam vs vs bilmem kaç kez koydum geri sildim sanki herkes studyo profesyonel cekimde koydu yok kahretsin kendimi sevmiyorum beğenmiyorum L olmadik hayalller kuruyorum gerceklik payi sifir olan canim ebem ağzın yuzun eğrimi ne güzelsin derdi gerçekten guzelmiyim ?
ne zaman guvenicem kendime ne zaman aynaya gülerek bakip siyah ve tonları kıyafetlerimden kurtulup yasima genc yasima bidaha istesemde donemiycegim halime gelmiyorum neden neden iki gundur sokaga adim atmiyorum neden kimseyi goresim yok hep ayni saç sütyensiz memeler niye ya niye !!

ben yedek sevgili olmak zorundayım hé iyi kiz vs vs ama neden kimse kalbini bana açmaz benim sevgimi kabul etmez kahretsin sevdiğim biriyle evlensem onu mutlu etmek icin herseyi yapardim bu kadar hasretini çektiğim bu sevgiye asla ihanet etmezdim omrum boyu severdim bilirdim onu yakalamanın cok zor olduğunu nedennn kimse almak istemez ki niye dis güzelliğe bakarsinizki neden cokmu kotuyum derim niye ki ya bi kisi bilemi olmaz :o 
digerleri bu kadar sansli olmak icin ne yaptilarki , niye mutlu ask benide bulmaz izdivaca gitmez tipki guzel arkadasim esin de ve digerlerinde oldugu gibi su an bende esime sarilarak uyuyabilirdim ama yok iste hayat bu olsa gerek merdique !!


                                                

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfalar