21 Ekim 2011

evlenmeden horultuya maruz kalmak..

Avatarlık - İmzalık Resimler

Evlenmeden nasil horultuya maruz kalinir onu yasiyorum su an
hani insan illa evlenince kocasinin horultusunu çeker ya istisnalar hariç
dayanamaz alir bi battaniye baska odanin salonun yolunu tutar felan
yada belki babasi horluyordur yan odadan felaket sesi geliyordur
ama benim babam trde olduguna gore evli de olmadigima gore
abim cuma klasigi hali saha maçina gidip
hala eve donmedigine gore horlayan kim ?!
kim olsun KARDESIM
hala kuçuk çocuklar gibi ranzada yatiyoruz tikisip kaldigimiz odamizda o benim ust katimda yatiyor
zira en son ust katta yattigimda yazgunu izmir'deydik kanepede yatan amcamin ustune
baliklama dusup inme indireyazmistim kendisine o gunden sonra alt kati tercih ettim hep ustune duscek kimse olmasa bile
neyse horlayan kardesim kiz kardesim soyle fotojenik olup bilmem kaçbin resmi olan
zayif narin uzun boylu manken kardesim horul horul horluyor
sanirsin koca gobekli killi bekir ust katimda uyuyan yok bildigin kardesim !! kardesimin kendi horlamasindan nasil firsat bulup kulak kabarttigi
benim horlamami anneme sikayet etmesine karsilik annemin sismanliktandir onun horlamasi tezini çurutmus bulunmaktayim

yarin kahvaltida iskelator kizininda horladigini soyliycem !!

benden demesi neyse bonne nuit
.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfalar