31 Ekim 2011

Boys Over Flowers VS Hana Yori Dango

Tatli ada$imin israri ile ilk once boys over flowers ' a baktim o zamana dek ne yalan soyliyim yabanci dizi olarak vahsi guzel rosalinda vs bakmistim hiç dikkatimi çekmemisti uzakdogu dizileri arada TRT de gorurdum ve zaplardim otamatikman neyse bi inceleyim dedim baya bizim ulkedeki gibi geliskin dizi sektoru birsuru dizi var bizde oldugu gibi ama kore dizileri en fazla 25 bolum suruyor buda izleyenleri bikip baydirmiyor tadinda bitiyor her dizi ama tek problem kore dizilerinde finaller pek iyi olmuyor okey gidisat guzel bolumler eglenceli acikli her duygu var ama finallerde umdugumu bulamadim toplamda 5-6 kore dizisi izlemisimdir onlarda oyleydi ..

misal boys over flowers'in japon versiyonunu sonradan izledim ama daha çok begendim duygular daha iyiydi F4 koreninkiler gibi yapi$ikli olmasada daha iyiydi hem sonunuda filmle bitirdiler baya guzeldi tatmin oldum sahsen bir izleyici olarak =)))


kore versiyonu  &  japon versiyonu








japon versiyonunda sezon finali sahnesi ;




resimler dizifilm.com'dan 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfalar