10 Ekim 2011

journal intime vol1


Bugun sabah 8h30 da uyanip 9h30 da yola koyuldum nereye i$e geçici i$ buldum yasli bi ebe ve dedenin evinde evde ev yani $ato o koca evde yasayan bu 60 yillik evli yasli çiftimize gittim esas yardimcilari 3 haftaligina bi yere gitmis iste hergun sabah 2 saat çarsamba ve persembe ogleden sonrada 3er saat gidicem sabahlari ne bulursam yapicam misal bugun gider gitmez ebemlen yatagini duzelttik sonra dedem ebem ve ben taze fasulye ayikladik ha$lamaya koyduk sonra dedim bos durmiyim ben bi zaten temiz çor yok çocuk yok evde lol salonu supurdum sildim arada oturdum ebemlen jus dorange içtim lol

ebe : burdan sonra nere gitcen ? 
ben : eve gitcem 
ebe : nasil geldin ya bize ? 
ben : yuruyerek 20 dk maximum 
....
( 5 dk sonra )


ebe : burdan sonra nere gitcen ? 
ben : eve gitcem 
ebe : nasil geldin ya bize ? 
ben : yuruyerek 20 dk maximum 

ebemin yazik kafa gidip gelio 86 yasinda yani durmadan ayni seyleri soruyor bende ayni seyleri tekrar tekrar papagan modundaydik anliycagin ama o gene iyi ben simdiden hafiza bozuklugu yasiyorum onun yasinda buyuk ihtimal kendimi zor hatirlarim halim vahim :p 

neyse çarsamba ve persembe SCRABBLE oynuycaz hem hafizamizda gelisir dimi :))
bu geçici is iyi geldi normal esas i$imi bulasiya kadar el harçligim olucak pek yorulmadan 
oturdugun yerden para kazanmak gibi bisey lool 







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfalar