29 Ekim 2011

Nasil dombili olunur ? vol 2

aslinda o kadar sisko patates degilim ama sagolsun herkes safinaz kardesime gozleri alistigindan ben otamatikman 150 kg gibi gozukmeye basladim dusunceler dusunceleri biriktirdi ve ben kendimi gercekten her ayna karsisinda $i$ko gormeye basladim =)

$i$koluk baskalarinda bilmem ama bende bi salintiya sebeb oldu kendime bakmaz oldum nasil bakayim gidiyorum magazalara h&m zara pinky mim bedenler hep 36 38 mk mudurlerine gidip bakin ben marketing okudum musteri seyinizi genisletmeniz lazim valla çok kâr edeceksiniz basta benden diycem nyse aslina bakarsan ne kadar buyuk bedenlerde olsa sonuçta siskosun ya gotu gobegi ne kadar kapatmaya ugrassanda bi yerden sizan yag kitlesine engel olamiyorsun  ne yapayim Kiymik gibi korse mi giyeyim antalya'da bidenedim magazadan icimde korseylen çiktim oh iyi gobek mobek kalmadi deyip azcik ozguvenimlen yurudum sokakta ama eve geldigimde nefes alamadigimi farkettim nasil SIKtirmi$sa artik hos bendeki gobegi kaybettirmek icin az bile SIKmi$ lol neyse baktim korseyle olmuycak ulan gotunu sIkta kilo ver diye telkinler de bulundum kendime ve korseyi beli agriyan ev sahibesine verdim ;p

ispanyada nasil yedigimiz belli nolur kiymiklan staja gitmiyim ben ingiltereye gideyim hergun ot yiyim salata yiyim derken nasil istemissem gene ayni yere çikti stajimiz antalya turkiye once direk bizim efruz tatli becerikli bi saatte on çesit yemegi onune dizebilen dostumuzda kaldik orda bi azcik sistik

bi saatte sunlari yapan kiz yani nere sismeyelim lol



sonra yurtta kalalim dedik staj yerlerimize yakin diye merkezde yurtta kaldik ordada masallah 3 ogun yemek çorbasindan tatlisina salatasina bilmem nesine açik bufe tikin tikinabildigin kadar tek iri kemikli kizlar bizdir yurtta bakioz kizlara bi deri bi kemik safinaz hepsi yemek tabaklarida o guccucuk midelerini doldurcak sekilde doluydu zaten neyse bazi zamanlar isten geç çikip yurda geliyorduk sagolsun mutfaktaki ablalar ayirirlardi fransalilar için sakin yeltenmeyin bi hamlede yutarlar sizi diye not duserdi bide manyak kari  ;p


bu tezgahtakileri yesek sadece yok illa firinin ustundeki tencerelerden de nasiplenilcek o yetmez bide teras katinda alem yapilcakya kantinden ne kadar çukulata halley varsa alinir ya iyi patlamadik diye dusunuyorum bazen mide patlamasi sonucu iri kemikli kiymik ve elmyra teras katinda sonu i$ikli tuneli gorup uzamislardir =)

 yanliz bu tr'deki markalara koptum bu ne la Pompom , Bistella , çikilop , çitellO mdr yolda gelirken aldigimiz yol misiri ile doldurmaya basladigimiz midemiz mutfakta çatlama noktasina gelip gece odada da boyle patliycak gibi oluyordu , yeminlen midemiz bize sovmuyorduysa neyim mah$er gunu uzuvlar dile gelip konusurmusya bizim mide herkesten once soz alip ona çektirdiklerimizden dolayi agzimiza edicek orasi kesin =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfalar