29 Ekim 2011

Döndüm dolastim basa geldim..

 Renée Zellweger dans Le Journal de Bridget Jones

Bazen nerden yaptim su bolumu diyorum
aslinda aklimda hiç yoktu ama lise devamsizliklarim yuzunden uluslararasi ticaret bolumune alinmayinca
yonetici asistanligini seçtik neyse kiymik ta benlen olunca iki sene boyunca stajlarda tavan yaparak dana gibi yedik yedik yedik kedi gozlu hocaya kizdik yedik pisirik hocaya kizdik yedik neyse hocalara toptan kizip tikindik sonra arkadaslarla olan surtu$melerimize kizip yedik hele kiymik son senemizde nisanlisindan ayrilma devresinde her aksam solugu pastanede alir 4 tane yarim baget ekmek arasi kebab yerdik konusunca yemeden olmuyor mantigi var bizde ya neyse salla oyle iste ..

velhasil ben kaybettigim 20 kgyu geri aldim nalet gitsin vucut hatlarim geri bozuldu
valla du$a kabinimiz olaydi soyle geniscecik der oldum kuvete sigamaz oldum mk
bacaklarim ege kiyilari gibi girintili çikintili oldu bi ara odamdaki aynadan arkama baktim
anumm allahtan unlu felan degilim denizde felan yakalansam kaç gunn mansetten dusmez gunes isigi desem bile yediremezdim kimseye bildigin selulutlu hadisex2 bacak olmusum

çok yemek tikinip sabahi $i$ kaltigim zamanlar uyku semesi fil hastaliginami yakalandim diye panik oluyorum
sonu sonu zaten parmagimdaki yuzukleride çikarip oyle yatmaya karar verdim yoksa kangren olcam
vucut ne yeyip içtiysem toplayip odem yaptigi icin boyleyim valla
bi ton para akitip aldigim gumus kunyelerimi takamiom
her gurbette yasayanlarin %90 inda bulunan Ay yildizli altin kolyemi bile kaldirdim
korktum gece sisip Yildiz'i bogazima batacak diye o derece =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfalar