27 Ekim 2011

Amour éternel.




Avatarlık - İmzalık Resimler                                                               




su siralar fransaya ilk sene ortasinda geldigim zamanki halimdeyim yani ne bileyim o zamanda hergun aglardim bi ilgisizlik vs sonra nisan ayinda birinden hoslandim sonra ona uzul agla 
ve yazi panik atak teshisi :s ne zor gunlerdi o aylar burdaki okul hayatimin ilk aylariydi simdi ise okul bitmis gitmis "basarmisim" ama ayni huzun mutsuzluk devam ediyor aradan seneler gecti hala ayniysam bi sorun var gunluk :s 
yani 16 yasimdan beri cektigim uzuntu sikinti ya ben ne zaman soyle gonulden gulucem soyle bi gunume zinde baslayip mutlu olucam ne zaman L 
yine gozyaslarim yuzumun her tarafini islatiyor niye uzuluyorum ben bukadar degisememeyemi degisemiyor olusuma hergun her zaman ayni saçma sapan seyleri yapmaya vs vs 

uzak durmaliyim gunluk uzak feysten msnden su sanal dunyanin sahte insanlarindan o kadar iyi olmaya çalistim anlamaya calistim ya çok yanlizim be gormedinizmi iyi bi dost arkadas olmak istedim sadece baska bisey degil degil yani 
ne umabilirim ben senden ne hakla dis kapinin dis mandaliyim zaten bisey beklemiyorum ki olmaz zaten ihtimali bile olamaz eger olursa zaten degersiz olurum babama kendimi degersiz hissediyorum dedim degersiz hissetmen icin alcak adi bi hayat surmen lazim dedi 
biraz kiyisindan gectim babacim yanlis yapmis olabilirim hakkim degil biliyorum kim hakkin onuda bilmiyorum kime layigim ben iyi bi insanmiyim offf offf offff
Malesef ameliyati olmayan tek hastalik belki ona yakalandim kurtulmak icin çabaliyorum

Tam kurtulucam derken geri birakiyorum  o dali hani firat nehrinde son surat suruklenirde son anda eliniz bi çaliya tutunmus ama geri birakiyorum surukleniyorum olsun diyorum 
ne olucaksa olsun nasil olucaksa olmazsa olmaz bi bosvermislik ki sorma gitsin bana aci veren bi bosvermislik hayrima olmayan mantikli dusunmeme engel bi bosvermislik :s 

boyle iste artik gonulden kirildiklarimla konusmak istemiyorum kirildim deyip susmak istiyorum sonsuza dek susmak bunu yapmak istiyorum degerli olmamasi gereken insanlari sevmek istemiorum artik yeter bu kadar gurursuz aciz olunmaz dimi olunmamasi lazim yani neyse.

YA bide su konuda psikolojik destege ihtiyacim oldugu kanisindayim ya nolmus sevdigin insanlar seni sevmediyse baskalarini tercih ettiyse 
hep uzaktan sevip bekledigin ilgi alaka sevgiyi goremediysen nolmus ya dunyanin sonumu at intihar et kendinimi diyim nolmus yani onlar ilgisiz seni sevmeyince bi gozun mu eksildi bacaginimi kestiler nolmus sadece ruhun acidi o kadar …. 
Bu saplanti geçsin artik benden birilerinin beni gercekten sevebilcegine karsilikli guzel bi ask yasiycagima dair olan inancim artsin artik yeter degilmi safaginda dedigi gibi sikinti yapiyorsun ama cok yersiz saçma evet saçma pffff
Ama inan merak ediyorum acaba diyorum nasil olurdum yani farkedilirmiydi mutlu mu olurdum yuzume degisik bi renk mi gelirdi ne olurdu ya cok merak ediyorum
ne olurdu birlikte sinemaya gitsek bi yerlerde yemek yesek telefonda uzun uzun konussak ne olurdu nasil bisey olurdu NE OLURDU ????? 

who knows only time !! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfalar