01 Aralık 2011

confession vol4

тυвα ç. вιя ƒяαηѕα мαg∂υяιуєѕι..


Bi aralar 3 kg verdim diye fink atiyordumya ma puce hah onun 2sini geri aldim
soyleki diyet urununu bosladim ve eskisi gibi yemeye basladim
bugun dedemlen magazaya gittik ben ehliyet aldim kutluycam bana bi çukulatali pasta al dedim
aldik sonra noel yaklasiyorya burda ortalik çukulatadan geçilmiyor bide bi koca kutu çukulata aldirdim
hepsini yemedim annem ben kardesim paylastik yani sinir bi durum azcik bi disimi çemkireydim simdiye
en az 7 kg felan gitmisti neyse geç olsun guç olmasin yarin gene basliyorum urune ;D
haftaya bizim evi misafir basio cuma gunu orda boyu guduk enine dolgun bi kari var bana takmis
ona gostercem ince ve narinligimi uyuz ya sinir oldum soylediklerine
kendi kizlarina bak allaseversen dimi neyse salla ;P
en azindan boyumuz var masallah kilo alinir verilir geçici ama
kizlarinin guduk boyu kalici 30 cm topuklu giyselerde çok egreti duruyor
bide ustune berbat dans ediyorlarsa pfff gün'e niye gitmemmisim
elinin koru diye hem gun'de olmayan kimse gelemez diyorlar hemde niye gitmemisim annemlen
ama iki hafta sonraki gun'e gidicem ve biraz dans dersi vericem sarkilarda ritmin r'sine uymayan
kizlarina ;p

Bugun ogleden sonra çocuklarima turkçe dersi verdim
bi halt ogrenmedik bu ne ? diye sordurttum bu bir kalem cevabini verdirttim
yani en azindan bu ne demesini biliyorlar canim hiç yoktan iyidir
ama kuçuk kiz cazgir ya laftan sozden anlamiyor bide evde ne kadar muz portakal suyu krep
cips çukulata kivi varsa bitirdi
hayir ishal olcak anasi cocugumu circir etmissiniz ne yediriyonuz diycek hasta olcak basima dert
neyse diyete donersek aslinda neden çok tatli tuzlu abur cubura dayandigim belli
daha is bulamadim cunki gerizekali isverenler benim gibi ikizler burcu yukseleni akrep ay burcu yay olan ( su siralar astrolojiye taktim ;p )
birini kadrolarina katmiyorlar ya bende yengemin is yerine basvurcam ordan aliyorlarmis eve de yakin o olsun ya
yaza dogru ben tr'ye yerlescem der çikarim tatilimi yapar geri donunce baska is bakarim artik ;p
cunki simdi girsem yaza izin olmaz ee ben bi yaz daha burda durup evde kalma surecimi uzatamam
erkek kuzenim evleniyor istanbula gidicem Alah izin verirse temmuzun ortalarinda
sonra sozde beni bekliycek olan benden bi yas kuçuk kiz kuzenim evlenicekmis
oyle iste bu dugunleri kaçirmak istemiyorum kalamam burlarda

neyse bizim alkolik kocasinin terkettigi umutsuz ev kadini komsum gullu buraya bi tarikatin $ih'i
biseyi gelmis iste ona suya uflettirmis okumus uflemis beyfendi neyse
onu koltugun yanina koymus kocasina içircekmis derken bunun maç'a giden benle yasit
ergenkenki platonik askim oglu almis goturmus maç'a içmis bi sisenin hepsini
ertesi gun 5 vakit namaz 'a baslamis hacca gitcem diye ugrasiyor
ya dedim çocuk zengin fransiz sevgilileriylen miami bilmem karayip geziyordu
mustafa nerde derdim kimbilir hangi tatil yerinde derdi anacagizi
buyuk degisim iyi olmus ama iyi yonde gelisme yani sevindim adina
su $ih gelse kaçirtmiycam bende bi $i$e alicam biri için

neyse ben eti cinimlen tutkumu yiyim
bir sonraki diyet ve ortaya karisik gunlugumde gorusuruz ma puce

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfalar