07 Aralık 2011

journal intime vol5

тυвα ç. вιя fяαηѕα мαg∂υяιуєѕι..


Bugun a$urenin dibine vurdum ben hiç yemedim daha yemedim ceviz yoktu ustune serpcek hala yemedim simdi varsa guzel kardesim balkonda kirdiysan bi kaç ceviz gidip yiyeyim dedim dedim ama yalan ben herkesten çok yemisimdir gizli sakli kardesimin wcye girisiyle(uzun kalir orda) annemin salonda yere yayilip sarma sararken vatan tv de uzun havaya daldigi zamani firsat bilip mutfaga uzadim ve iki çukur bi yayvan tabak yedim ne cevizi ya bana tatli olsun tarçin marçin idare ettim susam felan ben ispanagi yogurtsuz yiyen asurede ceviz yok yemem diye tutturcak degildim mdr zaten evde biseyde bi eksilme olsun direk abime atiyorum suçu o su siralar hayvan gibi yedigi icin kendide telaffuz edip dogrulattigi için bu durumunu hop ben direk ona atiyorum rahmi yemistir ya kim yesin abimin adi rahmi bende depresif sisko tubagul nyse igrençti biliyorum bi kere fatmagulun abisi sisko ve saf abim degil 186 cm boyunda atletik karizmatik esmer sarki soyleyip muzik aletlerini iyi çalan akilli biridir neyse bu kadar ovdukten sonra abimi bu siralar ona bi sempatim var hala bana olan 500 euroluk borcunu odemese bile sevgi enerjisine girdigim için su siralar herkese bi sevgi dagitiyorum yada kendim hariç ne tezat dimi kendini daha tam layiki ile sevemeyen bi kiz nasil etrafini i$ik saçip baskalarini tam sevebilsin yada sevilebilsin yada bilmem ne iste
aman neyse salla neyle basladim nereye geldim aksam amcamlara gittim asure goturmeye yengem yoktu amcam koltukta uyuyordu yelda tepeme çikti bu kizda bi tuhaf benim diger ders verdigim bucurleri okula almaya giderken yengeç gibi yan yan kaçar benden yuzume bakmaz ama evlerine gidince ustumden inmez neyse tolga vardi asureyi ona verdim bi elinde o koca tas asureyi tutup nasil bi yandan elime sarilip optu bu cocuk hayret saygi nasil saygili ablasina masaalhh tu tu tu tu abla asureyi dolabami koyayim masayami dedi ne bilem ben koy masaya daldir ka$igi bekleme dedim hehe ama asil yengem için goturmustum o çok sever hele annemin yaptigini ayilir bayilir oyle bisey tabi herzamanki gibi evde yoktu bu kari kadar iskolik biri gormedim ya sen butun gun çalis sonra o isten gelince ek ise git haftasonu pazar bile çalis hayir ihtiyaci oldugundan degil ati kati yazligi son model arabasi bankada tonla parasi var ama iste iskoliklik bide bende olaydi su iskoliklik i$ begenmem ben birinci i$e kiçimi kaldirip gidemiyorm ek i$e ölüm gitmez valla mdr
neyse ben daha asure dagitmami bitirmedim oturmaya baska zaman gelirim diyerek eve dogru yaylandim ama bunlarin verandasi gelmis oraya da bi boy aynasi koymuslar kendimi gorusumlen dumura ugrayisim bir oldu evden kulaginda muziklen çikarsan oyle olur çunki muziklen kafa baska yerde ne giymisin felan ben dusunmem sahsen tayt ustune uzun bisey giyince guzeldir yani zayiflara her turlu gideri var ama bende lan bi baktim ustumdeki sol kosesine ne suyu dokulmus zilyonuncu yikanisinda hala çikmamis lekeli ustunde kadin suratli siyah ustum taytimi tam ortmemis uff dedim ya çektim ne varsa gocugumuda çektim asagi dogru butun ugras ara sokaklardan evin yolunu tuttum ara sokak bildigin çikmaz sokaklardan çamurlu bahçelerden geçtim pff
neyse ben amcagile gitçektim bugun tubisimle twitterda bahsetmistik onlarda bagris çigris heycan vs izliycektim maçi lig tvsinde iste derken abim aradi ya tuba baska zaman gel ev dolu su var bu var oteki var pff ev kirahathane gibi olmus dedim gelmiom sonra benim diger amcam elektronik manyagi ben sana kod vericem digiturkweb tvden izlersin dedi hd maçi ok dedim tamam kodu yanlis girince ben gerizekali kullanici seyini pasif hale getirdim iyi halt yedim neyse amcam geldi halletti
ve kardesimlen izledik felan oturduk kalktik ekrana yapistik gollerde felaket bagirip annemin gazabina ugradik ara kapilari ortup devam ettik seyrimize guzel bi maçti en onemlisi kavga gurultu olmadi stadimiz taraftarlarimiz superdi volkanin sakallara taktim azcik ama tercih meselesi bide fenerin yedek kulubesinde bi futbolcu vardi cubbeli nin sakali kadardi sakali ona lol olduk neyse tubisimin sezisi tttu valla masallah benim tatlima benim hakkimdada biseyler sez de çiksin oldumu kuzum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfalar