13 Aralık 2011

confession vol5



тυвα ç. вιя fяαηѕα мαg∂υяιуєѕι..

 ma puce
cuma gunu kalktim iste evi supurdum sildim
derken baktim karnimda agrimio bi gelisme yok evden nasil çikabilirim vs
dusunurkene anneme dedim bana ihtiyaç varmi kisik sesle dedim
ben sey demesini bekliyordum var tabi az dur herkesin kizi misafiri hizmet edio bilmem ne miçmiçmiçmiç ..
yok annem dedi ihtiyacim yok gidebilirsin dedi
bu kadar basit oldu gidebilirsin dedide nereye gitcem lan anasini satiyim
dusun tasin sinemaya gideyim dedim kiymiklan kusuz ya degilse onlan tikinmaya giderdik bi yerlere kardesimde okulda benim diger arkadas istanbula gitti
otekiler çalisio otekine sinir oluyorum çok zayif guzel giyiniyo goresim yok
digeride sanirim bize gelcekti ki gelmiste zaten onlada 30 karinin içinde gorusesim gelmedi baska bi gun kiz kiza gorusuruz dedim
anneme ehliyet aldigimi basvurdugum i$ ve i$çi bulamama kurumlarina haber vericem dedim
yok ne vericem 10 tane kurum her biride sehrin bi ucundan oteki ucuna yayilmis otobuslerde surunemezdim
bilmeselerde olur sanki ehliyet olunca 1500 i$ kapinda siralaniyor anasini satim
neyse abime dedim beni gotur iste o goturdu iste sinemaya lan ben niye goturuyom
senin ehliyetin varya dedi unutmusum dedi
gerizekali ehliyetim varsa ben o milattan once bizanslilardan kalma arabayi çalistirasiya 1 saat geçer yola çiktim istop ederim simdi kav$akta gelen geçen sover gerek yok dedim
ayrica sinemanin yolunu bilmiyorum yani kesin kaybolurdum dedim

neyse gittim neye girsem diye bi allahin kuluda yok anasini satiyim 5 - 10 yasli nine ebe dedi emekliler gelmisler eli bo$ gonlu ho$ takimi bide i$siz oldugu her halinden belli yanliz oldugu 10 km oteden belli ben vardim iste ;p

chat potté ye girdim 3D die e$ek olusu gibi para verdim gozluguylen beraber alinca
içim acidi resmen o parayi verdigime neyse girdim gozumde gozluk oldugu halde okuz kadar panoyu goremeyip 12.salonu aradim bi o yandan bi bu yana nerde bu sovdugumun salonu ya diye beyin hucrelerimi sinirlenip oldururkene gordum
en dipte kuçucuk bi salon isiklar kapanmis film baslamis
dikkatli dikkatli bi yere oturmaya çalisiyorum
sonra dedim ne bu dikkat kizim gorende salon tiklim tiklim doluda birine carpican
elinde olmayan misiri kolayi birinin tepesine devircen gibi dedim
salon bos 4 yasli var çift gelmisler onlarda konser izler gibi en önde
bende geçtim arkaya iste yayildim iyice izledim
3D filmleri sevmiyorum aslinda benim zaten uzagi gorememe gozlugum gozumde
bide onun ustune 3D gozlugunu takinca kaynakçi gibi basim agrio
biri uzak biri yakin bisekil off dusup duruo miyop gozlugunu
çikarsam filmi içime gircek kadar yanastiran 3D gozlugu olsa bile bulanik goruyorum ne is anlamadim

neyse ona baktim çiktim derken saat te hiç geçmemis ha
eve gitsem bunlar daha yeme içmeye baslamamistir deyip
baska filme baktim twilight in diger filmlerini bele$te sinemada izleyince
4.cusunun birinci bolumu çikmis yarim birakmiyim suna gireyim dedim
oyle fani oldugumdan felan degil neyse seansa bi saat olunca oturdum
kitap almistim yanima onu okudum sonra gelen geçene bakiyorum iste
2 tane ergen kiz geldi onlarda bi kosede oturmaya basladilar
ha dedim sanirim bunlar twiliht a gircek ins girerler
salon kapatmis gibi ( bi bileti zor aliyoz ne kapatmasi kizim ya .. )
tek basima salonda izlemek istemem
neyse baktim 8 numarali salona girebilirsiniz
isigi yandi ben bi kostur kostur ne gerizekaliyim varya
neyine kosturuyorum sanki buyuk beden elbise magazasinda
%75 indirim var sanki ona kosturuyorum
zaten kimse yok arkadan yer kapamam diye kosturuyorum
safin mali ben ;p
gittim oturdum en arkaya iste dedim allah kahretmesin film
30 dk sonra basladi
yarim saat nerden buldunuz Zaz felan çalin
en dandik fransiz sarkilarini dinledim salonda kitapta okuyamadim muziklen oturdum kös kös kardesimle smste kavga etmekle geçirdim o iki ergen kiz geldi ortalara bi yere oturdu
sonra hyper yakisikli oglanlan sumsuk çirkin sansi verilmis kiz
çift geldi onlarda oturdu
iyi dedim en azinda forever alone modunda degiliz
filmi pek begenmedim basladi iste bunlar evlendi
sonra dibimin dustugu bi balayina çiktilar bu vampirlerin mok gibi parasi var herhal dedim
neyse gittiler balayina odayi yikti mafetti oglan
vampir gucu bi acayip mdr
bunlarin balayi larini izledik yarim saat fenalik geldi
sonra kiz hamile kaldi
bi çirkinlesti bu zaten pek guzel bulmam bu basrol kizini zayifladi
iligini kemigini kuruttu vampirden dogcak çocugu
doguramadi ona ayri fenalik geldi en sonunda dogurdu
sonra öldümu ne misirli firavun mumyasi gibi oldu bi tuhaf oldu kiz ben kiyamet alameti bi degisik bisey dogurur diye beklerken nurtopu gibi bi sipa dogurdu kiz
sonra vampir olarak gozunu belertti ve orda bitti
yanliz kiz dogurmus ben oglan dogurdu sandim abim demese oglan dogurdu bilcem ;p

neyse bi yandan da salak kardesim sms atio
nerdesin lan evdekiler seni soruyo
ebenin koru dedim ne soruyorlar beni yok de bilmiom de
saat kaç oldu dedim heralde gitmislerdir mukerrem hariç onun gitmesi çikmaz ayin son çarsambasi basa gelicek mucize gibi yok gitmez o smste bi ogrendim huri de duruo su benim sinirleripi teptiren kadin gullu ve nevike de varmis
nevike herseyi yemis bize bisey kalmamis
karnimda zil çalio ile çalmio arasinda 200 gram mms yedim
film izlerken tuzlu popcorn almadigima pisman oldum
seker komasina gireyazdim bazen abartiyorum valla s:

neydim baktim kaçamiycam nere gitçem eve gideyim dedim
abime gel beni al dedim
aldi eve girdim off otobuslerde surunmekten anca geldim dedim felan
neyse dizi basladi bu uç ayni ebatlardaki kadin hayat devam ediyora bakmaya basladi
içim daraldi o ona bagirio oteki aglio off dede oldu sevindik felan
nevike pc de kardesim oteki pcde bende salonda bunlarlan
dizi yorumculugu yapiyorum
sonunda dizi bittide gittiler oh be dedim aman ...

neyse boyle iste

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfalar