08 Aralık 2011

nolur gelmeyin bi gidin ya..

 тυвα ç. вιя fяαηѕα мαg∂υяιуєѕι..


Yarin meshur mubarek gun cuma ve bizde 15 kari toplancak ona bisey demiyorum gelsinler felan ama pff hiç kimseyi goresim yok valla bundan oncekilerde hep okul var diyip gelmiyordum eve aslinda okul hayatimin son 5 yilinda cuma gunleri oglene kadardi hep derslerim 
neyse okulum var diyip gelmiyordum kiymiklan az dolanip favori resto muza gidip saatlerce oturuyorduk neyse bu sefer ne diycem !?
derdim bu sefer de is gorusmem var deyip amca evin anahtarini paspasinin altina koyarmisn ben size gelcem sizin evde oturcam aksama kadar tv nette takilcam der onlarda saklanirdim yada tek basima flunch'a gider yemek yer az vitrinlerdeki 36 beden mankenlerin elbise kombinasyonlarina bakar sonra sehir merkezindeki hiç gitmisligim olmayan kutuphaneye girer psikoliji kitaplarimi okurdum  ama yok bunuda yapamam mecbur evdeyim hatta eminim yarin sabahki bi kariylan rdvum var onada gidemiycem niye çunki karnim agriycak !! 
ben okula giderken gunduz agrir okulu astirirdi bana bu durum ama simdi bi sey yaptigim yok uyuyabilcemya sabahlari gece yarisi tam ben berzah aleminde ruhumu o ruyadan otekine aktarirken bi girer karnima bu serefsiz agri of puf uyuda git sabah olsun millet gece uyudun sanip kalk artik yata yata da bikmadin desin vs hele yarin butun mahalle gelcekya 7de kaldirir annem ev isi yap diye madem pasta borek yapmion ben onlari yaparken sen evi supur sil toz al lavobayi yika vs diycek zaten bugun cam sildim canim çikti bagirsaklarima kadar usudum anasini satayim hava soguk camlar sonuna kadar açik sildim camlari apaçi kiligimlan bide bizim evin alti turk bari ya amcamlar vs geliyorlar araba dolu önu bugun normalde karnim agriycak sanip çocuklari almiycam hastayim kusuyom yatiom diye mesaj attim dedim Allah'im nolur amcam beni cam silerken gormesin keza hasta insan hadi yatmasa maximum oturur felan ama cam silmez yani !! bu yalanimi ortaya çikarir hos yalanda degildi agriycak sandim agrimadi mesajida gondermis bulundum tamam iyi oldum mu deseydim ama annemin cam sildircegini bilseydim amca sabah seda sayanda maranki vardi sifali ot tarifi verdi yaptim içtim kendime geldim ben çocuklari alirim derdim de neyse sildim iste camlari sanki gelen misafir abimin ve benim odamin camina bakcak mutfagi silmeyi anlarim yemekteyizdeki gibi istemdisida olsa girençikan olur mutfaga camlarin terkedilmis orman evi camlari gibi gozukmesi abes olurdu ona ok ama arka camlari niye siliyorum lan benim odada ne isiniz var pff neyse 
dondu gelir bari ins  gulluye gittiyse bizede gelir herhal kizi 6 aydir gorcem bi gidisemedim gorusemedim 
cuma gunune kadar bisey yemiyim azcik daraliyim de $i$ko gozukmiyim derkene nerde normal halimden daha bi $i$im heryerim patliycak gibi duruyor malum sebepten neyse yaw allahtan kis gunundeyizde hava erken karario 6ya dogru giderler istisna hariç mukerrem o kesin geceyarilarina kadar oturuyo benim bi kocam var evde bu ev sahibi karni agriyan kiziylan sabahin korunde kalkti her yerleri temizledi hamlik tuttu hizmet etmekten vs demez dusunemez o kadar ve gitmez durur hayir hiç gelmesin durmasin degil normal bi gunde aksam gelsin kalsin ama 15 kisilik misafirden sonra kalmasi tuhaf neyse aman huri gullu mukerrem sefa vs oturcaz iste pazar gunude gunleri var bunlari gitsemmi bilmem gitmem heralde ... 
iyi dusunelim iyi olsun 
tatli dusenelim tatli olsun 
dile kolaydi.

hadi tchuss 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfalar