03 Kasım 2011

la suite ..

Avatarlık - İmzalık Resimler  


dün gece msn feys site ye artik girmiycem sozunu 7886655.kez verirken kendime 
nasilsa kimsenin tikinde degilim deyip tam çikarken efruzum geldi yine 
msn iletim zirlama smile olunca ne oldu neyin var vs
depresyondayim dedim sonra sen benim dostum degilmisin dostlar beraber gulup zirlamak için degillermi hih demek sen beni dostun gormuyon soylemiyorsun vs 
ya dedim açik ve net depresyondayim dedim ya $i$koyum i$im yok romeom yok ehliyetim yok babam yanimda yok depresyondayim iste buhranli gunler geçiriyorum dedim sonra oyle degilsin boyle dusunme 
vs vs her zamanki depresyondayim denilen kisiye atilan naralardan atti ... 
bi kulagimdan girdi otekinden çikti tabi .. 
çogu kez hungur hungur aglarken gule oynaya yazistigimi bilirim arkadaslarimla
neyin var diyene anlatamam bi bilsem neyim oldugunu yada desemde soyliyceginiz seyler iyi gelmiyorki etki sifir hersey bende basliyor kendi içimde sava$im dunya beni sevsin ovsun desteklesin taktir etsin 
ben kendimi nerde nasil goruyorum kendimle barisikmiyim 
sabah kalktigimda aynaya ne kadar bakiyorum saçlarimi tariyormuyum nemlendirici bakim kremlerimi surup makyajimi yapiyormuyum ka$larim alinikmi epilasyonum tammi sutyenle kulodum takimmi kirmizi ojelerim duzgun surulmusmu  ben kendime bakip gulumseyebiliyormuyum evet gune hazirsin matmazel diyebiliyormuyum ?? 
yoksa banyodan sonra uçlari kirik bakimsiz dip boyasi gelmis geçmis saçlarimi taramayip kurutup tepeden çorap lastigiyle baglayan , kaslar alttan ustten çikmis sutyenin lastigi gevsemis demiri orana burana batmis ojeler her parmakta yuzde elli vaziyette var yok yuzun pul pul olmus kuruluktan gozler gece nasil olmusta surdugun siyah goz kaleminin goz altina siyah halka yapmis halindeysen omzun dusuk gozlerin yorgun kanlanmis vb nasil kendine bakip gulucen aynada bide olmadik yerde portlek veren sivilcelerle ...


neyse ....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfalar