05 Kasım 2011

Baklava yiyemeyip kavurmanin tadina bakamayan kiz ...


sen ye hazir verdigin kilolari al gotun fiçi gibi gobegin tekel bayi onunde nobet kurmus paso biracilar gibi domalak olsun sonra ben niye baklava yiyemiom ciger kavurma yiyemiom vs de iyi oldu aferin bana 
semalardaki aklimi asagiya çeker azcik normal karinca kararinca gebermeyecek kadar yer ideal kiloma ulasirim ins ..
zaten su diyet urunum bitsin gurkan kubilayin seyinden yapcam diyet listesinden haftada bi defa kaçamak var 
o kaçamakta flunch'a gidip ne var ne yok yiycem kaçamak sonuçta istediginizi yiyin dio herif :p 
içim disim su oldu milletin 4/3 u su benim 4/5im su anasini satayim yarim saat basi wcdeyim yakinda bobrek fazla suzmeye dayanamayip diyalize baglancam sonra kardesim cimriliginden bobregini bana vermiycek ve yetmezlikten kalp krizinden gitçem o olcak ..
nerde a$irilik var orda ben biraz çus oha yani cami$a çu$ desen anlar ben bismillah demeyi unutmusum anne
seytanda benlen yedi o yuzden çok yedim doyamadik diyorum bahanemi e$$ekler tepelesin :p
bide benim kardesim var evlerden irak safinaz ya çirpi bacak kedi memeli beli desen kate middleton dan bile ince bi sariliyorum kollarim nerdeyse benide saracak arkadan o derece sanki hayalete sariliyoz mdr
ay ben baklava sevmem sabahtan beride bisey yemedim canim istemio ama dur azcik nette takilip eti browni yiyim yanina limonade felan uyuz ya gece yarilari çukulata yer zart yer bilimum abur cubur en sevdigim yemegi yer gram almaz , sakine de boyleydi gece onlarda yatardim izmirde karnim acikti kizim du ben bi makarna yapayim bi tencere yiyelim derdi usenmez mutfakta buzhane gibi yapar gelirdi yerdik sabah ben 3 aylik hamile gibi uyanirdim o hala 45 kilo uyanirdi oylede gitti evlendi çocugu oldu yani hamileyken baktim ayni victoria beckham dik karin duz vucut ;p 
bense genç bi kiz olaraktan sozde sanirsin 4 cocuk dogurmus iki evlilik yapmis sunmu$ yamulmu$ sarkmi$ bisey oldum ama bu sene akillandim yani zorundayim yoksa evde kalicam he ;p 
iki tepsi baklava mutfakta duruyor onceden olsa tepside durcagina midemde dursun derdim ama simdi uzaktan bile gormiyim diyorum o derece kararliyim anlayin ,pp 
bide kirmizi boynuzlu seytan durtuyo bayramda bi gun ara ver bak bi haftada 3.5 kg verdin bigun ara veriver ye tatlini ye kavurmani sarmani boregini çoregini bayram bu onemli sanirsin imana geldi bana bayramin onemini soyluyo ama sagolsun sagimdaki beyaz kanatli tatli melek " kanma o sutu bozukun lafina yeyipte napcan 3 kilo verip 5 kilo gerisin geriye aldiktan keri sok boyle rejime evde kalcan h&m den aldigin elbiseyi yilbasinda giyemiycen diyor caniim melek dusunceli iste o yuzden kizim elmyra can bogazdan gelir diyeni sittir at bi kenara yeme nano$um oldumu ..

HADI IYI bayramlar size zayif ve mutlu kalin 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfalar