01 Kasım 2011

Amour amour sen nelere kadirsin..

Bonsoir ma petite chouette ;

Dün bu saatlerde can SIkIntisindan fon muzigimde ferdi tayfurun en eski en agir damar
evden cenaze çikmista acindan geberiyorsun moduna sokan sarkilari esliginde
intihar senaryolarimi yazmaya basladim ;

mutfak camindan atlasam ya bi çoksesli koro halinde dolasan
zencilerden birinin kafaya dusup
beyin travmasina yol açicam zavallinin

yada kasaptan çikan bi arap'in tepesine dusup bi ihtimal yasarsa yatalak birakicam zira bizim evin altinda zenci dernegi
ve arap kasabi var yuzde bes yuz bunlardan birine denk gelirsin
kendini camdan asagi atcak olsan ;p

eger arka balkondan atlarsam verandayi kesin deler arka tarafta evin altinda bulunan turk barinda sakin sebat kahvesini yudumlayan abimin ustune duserim ;p
neyse en iyisi aseton içiyim demeye kalmadan ;p




Leylimley arus ..


o esnada benim çok sevdigim efruzum geldi

kasim'da ask baskadir dizimizin basrol bayan oyuncusu


aptal romeosu terkettikten sonra asla kimseyi sevmiycegine kendini o kadar inandiran
iyiyim degisinde aslinda ne kotu oldugunu sessizce haykiran =(


Leylimley arus ..


efruzuma kaderi guldu yeni a$ki çika geldi
bugun 4.bolum oynandi neler oldu bilmiyorum gelse anlaticak
tesaduf eseri bi hafta once bi açilista elindeki selpagi yere dusurur ve
kaldirmasina yardimci olan karizmatik gence ilk goruste asik olur
asansoru kaçirir sadece ikisi ayni asonsore biner cocukta zaten rapunzeli
merak edermis efruz rapunzel oluyor saçlar baya baya uzun masallah


Leylimley arus ..

sonra ikisi tesaduf ayni bolgede calismaya basladilar ;
tee en basa sararsak aslinda efruzum kres ogretmeni ama isini bulamadi
ve bi holdingte bisey biseyi olarak ise basladi valla adi ingilizce balik hafizamda yok suan epey yogun o açilista oteki açilista filan bana derdi
elmyram mudurler çok karizma ellerinde laplup karizmatikler
yok bi mudur sevgilimiz vs diye
derken ilk goruste asik oldugu genç ise bi baska firmanin genç muduru çikti
neyse tesadufler boyle devam ediyor karsilasmalar kalplerin yerinden oynamasi
kizarmalar ayni anda ayni seyi soyleyip $a$irip kikirda$malar ;p

ilk sevdigi vefat eden ikinicisi tarafindan terkedilen benim samimi efruzumun
mutlulugu pozitif enerjisi teee bana kadar yansidi duygulandim yahu


sonra intihar senaryolarimi yaktim yok ettim

ins hersey yolunda gider çok mutlu olurlar

Leylimley arus ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfalar