07 Kasım 2011

Kâbus de permis B

Matmazel




Boyle olcagini bilseydim geçmezdim dedigim birsey ehliyet !!
ya 2009 da yazili sinavi ilk seferde aldik
sandik direksiyon dersleride boyle basit olucak
20 saat surmek mecburi hadi maximum 25 saat yaparim dedim sonra ehliyet elinde yuppi diye heveslenirken
2435464646 saat surdum hala ehliyet alamadim OMG !!

bts yaparken uyuz derslerden vakit olmadi
derken hop staja nereye ispanya ara ver suru$ derslerine bilmem kaç ay sonra geri basla
eee kaç ay surmemisin ucundan kiyisindan unutulmus ekle babam ekle bilmem kaç saat
neyse tam hazir olayim hop ikinci staj nereye antalya
gene ara ver geri gel bilmem kaç saat daha eklensin geri sur yanliz saat basi 90 tl gibi bisey

neyse 28 temmuzda geçtim iste herkese de soyledim geçicem diye
alirsam benim amerikali obez aile profili çizen
yakin akrabalarimi yemege goturcektim
masraftan kaçmiycaktim giri$lerini ana yemeklerini
ustune tatlilarini ismarliycaktim o derece hora geçicekti ehliyet denen meret !!

neyse gun geldi tabi gecesi beni uyku tutarmi dön allah dön aksami ne var ne yok dua okudum
cuma suresini bile okudum cuma olmadigi halde
su yusuf tavasli beyfendinin kitabindaki butun sureleri okudum yani bi yandan okuyom
bi yandan son dakka yumurta kapiya gelince dua edion aferin gizim guler oynarken dua yok
stresli aninda duaya gomul diyorum kendi kendime Özelestiriden kaçmam asla lol

neyse sabah oldu gittim iste uyuz bi kariya denk geldim bonjour derim cevap yok salope dedim
sanirsin cumhurbaskani alt tarafi ehliyeti geçiren bi inspectrice sin yani yelloz kari robot
neyse surdum iste bende de bi salak moloz huy en ufak bi uyarida butun konsantrem gider
kendimi salarim hatalar pesin sira gelir !!
otuz dakka bi sabret totonu SIK bi konsantre ol
astral yolculuga çikar gibi bi odaklan bi bisey yani
yok ben bi yandan suruyom bi yandan aklim semalarda ooo uçmusum

dangalak agzi ayrik havaya bakan yayaya yol vermedim
hayir yaya da yaya gibi olsa resmen herif gokte playboya soyunan manken gormus gibi agzi açik bakiyor
ya bi onune bak araba geliyor benlen goz temasina girse duracaktim ama karsiya mi geçmek istiyo
ne halt yemek istiyo agzi ayrik salyasi akmis havaya bakan bi ergen pek anlayamadim
yol vermedim zaten karsiyada geçmedi
yan yan yengeç gibi gitti retro dan arkaya bakinca gordum kari dursan iyi olurdu dedi hop dedim kesin gitti ehliyet yayaya yol vermemek boyuk hatalardan
direk eliyor seni

neyse sonra surdum yanliz surerken kendimi felaket kaptirmisim bi ara onu bende farkettim sonra napiyorum ya deyip
hayali bi tokatladim kendimi normale dondum
keza bildigin ellerimla direksiyona pat pat çarpiyodum sanki silah zoruyla bindirmisler beni bitsin su iskence der gibi direksiyona çaresizce vuruyordum sadece vursam madam abasin dersinde gibi oflayip puflayarak vuruyorum geberiyorum sikinti stresten bi elim emniyet kemerimde onu asilip geri birakiyorum


ne bilim sozde duygularimi pek ifademem sanirdim ama ehliyet stresini absurd komedi dizisinde oynar gibi ifade ettim abartili yani !!

neyse son artik son dakkalardayiz kuçuk ne mok ise yarar anlamadigim bi yoku$ var anayola çikio iste oraya vardinmi el frenini çekicen yoksa dotun dotun geri gidip arkandada araba varsa toslayabilirsin

neyse çizgiyi geçersem stop çizgisini diye biraz erken frenledim çok az içerde durdum safingozu ben
ne çizgiye yaklasayim diyon dursana yerinde sanirsin
iki yaninda gokdelen varda yoldan gelen geçen arabalari goremiyon yok az yaklasayim derken hop araba istop etti !! sonra bi fren bi bilmem ne bittim yani zaten eleyen hata o olmus yokusta isptop etmek zaten su ayrik agizli ergen yuzunden alamasaydim intihar ederdim yada o çocugu bulup bilmem nesini keser agzina tikardim neyse kariya au revoir diyoz cevap yok nalet dedim verme gari ehliyetimi $irroz

sonra arkada baska biri oturuyo biz surerken o dedi bidahakine geçicek olursan stresini sakla dedi bi ara kafanida direksiyona vuru vuruvercen diye ben panik oldum arkada dedi

pfff neyse alamadik sonuçta halbuki bigun oncesi 155 cmlik nikolasimlan ne guzel surmustuk hatasiz !!

neyse iki hafta içinde bi daha geçicem off bugun surdum sandrinlen 9 tane hatami buldu her hatayi bi saat vercekti 8 saat verdi insafa geldi 8 saat daha surcem anasini satiyim geçicegim gun belli o gune kadar yani benim bu ehliyet olayina vercegim para toplamda 4000 euro edicek 9 bin tl para ya trde olsam bunlan on kere ehliyet geçerdim anasini satim benim kuzen dogru durust suremez 500 tl verdi aldi nasil is arkadas anlamadim ..

hevesim kursagimda kaliyo bitli otobuslerde surunuyom hala sosyal olasim gelip olamiom


otobuse bin git eringeçligimden pff
halbusi almis olsam ne guzel sol bacagim kas yapicak evin onunde debriyaji asiri sert reno 19 kulustur arabamlan

pff sorun degil ben var gucumle yuklenirdim o debriyaja yeterki surebileydim

offf hayir sunu anladim gunde 10 saat surup yarin sabah geçsem bile nolur stres yaptiktan sonra stres butun bildigini alip goturuo
iyi stres olsa dinamiklik katicak daha dikkatli yapicak ama

benimki bad stress yani elim ayagima dolastirip fazla adrenalin yaptiran panige sokan bisey ..

simdi sandrine 8 saat lazim diyo yapsam ama o sinav gunu saçma bi hata yapsam gene stres yaparsam bilmem ne hele bide ayni kari denk gelirse ins herif denk gelir onlarin eli bol puanlari çok çok veriyorlar karilar cimri durtukler hep

simdi nuray sayarinin seyine gore :
ben korkularimi seviyorum
onlarla yuzlesiyorum ehliyeti alamama korkumu serbest birakiyorum
bi defol git diyorum ozgur birakiyorum vs vs

boyle olumlama yapcakmisin bi korkun hakkinda bende yapiom iste korkumu seviom yuzlestim sonra def ediyom diye ins bi faydasi dokunur pfff



neyse geçen gece uykumu kaçirdi iste bu ehliyet alma seysi
onbesgun onceden kaçiriyorsa uykumu esas gun gelince napicam
neyse seviyorum ben bu adi serefsiz korkumu ozgur birakiyorum basaricagima inaniyorum nayni naynay ninay




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfalar